http://www.nwohavaintojapromo.blogspot.com/2924450.html>

-

-

torstai 20. elokuuta 2020

Musisoinnista on tulossa kielettyä kohti UUTTA NORMAALIA tätä menoa

Lisää musiikin teoriaa ja harjoiteltavia kappaleita nokkahuilulla

Teksti: Teemu Vehkala

Kun olen seurannut tätä viimeaikaista musiikkikulttuurin tuhontaa, niin en voi olla ottamatta asiaan kantaa, koska musiikki on ollut minulle syntymästä asti henkireikä.

Nokkahuilun soitto kiellettiin nyt Australian Sydneyssä ja syyksi väitettiin koronavirukselta suojautuminen. Totta kai moni meistä oli varmaan lapsena muskarissa... Tunnustan ja moniko laitettiin lapsena soittamaan sitä nokkahuilua, jota moni varmasti inhosi.

Itse inhosin sitä lähinnä sen takia, että ikäiseni lapset eivät sitä osanneet soittaa harmoniassa. Kävin musiikkileikkikoulua 80-luvun alussa Helsingin keskustassa ja häiritsin muskaritunteja, koska minulla oli tylsää, koska olisin halunnut siihen jotain muutakin haasteita kuin vain sitä DO-RE-MI-FA-SO-LA-TI.

Kerran sitten kävi tilanne, jossa silloinen muskarin täti sitten laittoi minut luokan eteen ikään kuin rangaistukseksi, kun Teemu häiritsi tuntia, niin Teemu tulee sitten tänne luokan eteen ja soittaa tämän mitä minä tässä juuri näille muille näytin.

Menin sitten sen muskariluokan eteen ja tuuttasin sieltä huilusta koko biisin alusta loppuun ja muskarintädillä oli monttu auki, että miten se oikein tuon teki.

Mutta siinäpä se, että kyse onkin sen lapsen motivaatiosta, että onko se laitettu pakottaen soittamaan nokkahuilua vai ei. Kun silloin jos lapsen sisältä lähtee intohimo musiikin harrastamiseen, niin siitä se harjoittelu lopulta tekee aina mestarin jne. 

Mutta nyt on vaarassa koko musiikkikulttuuri, koska tämän koronan varjolla nämä musiikkikulttuuriakin hallinnoivat eliitti-tyrannit ovat hyvin kiihottuneita tästä tilanteesta, että he voivat nyt alkaa aina peruskouluja myöten kieltää laulamisen, nokkahuilunsoiton jne. He kyllä tietävät, että jos nämä nuoret sukupolvet saadaan soittotaidottomiksi 10-15 vuoden viiveellä, niin sitten parinkymmen vuoden päästä ei enää synny ollenkaan soitotaitoisia muusikoita, kun kaikki on jo kiellettyä.

Musiikissa on valtava voima kuten tanssimisessakin ja katsoppas historiaa, niin ihan vielä joitain satoja vuosia sitten Suomessa pääsi helposti kaltereiden taakse, jos tanssi julkisilla paikoilla.

Ilmainen kuva: kruunu, kuningas, uskonto, taide, kirkko, kulttuuri ...

Katsos kun kirkko kielsi itseilmaisun.

Kirkkokulttuuri on vallinnut Suomessa edelleen ja täällä painetaan lahjakkaita yksilöitä alas, koska kirkkokulttuuri ei salli, että kukaan on toista parempi tai lahjakkaampi missään. 

Used Steinway & Sons D-274 | 274 cm | 1957 | Friedberg | Serial ...

Jos ylipäänsä katsomme tätä musiikkikulttuuria, kuinka klassinen ja populaarimusiikki eroavat toisistaan paljonkin, koska populaarimusiikkiteollisuus on näiden eräiden "kapitalististen" voimien vallassa.

Musiikki on myös improvisaatiota, joka on eräällä tavalla henkimaailmasta kanavoimista. Esim. tämä pianokappale tuli suoraan henkimaailmasta ja soitin sen yhdellä otolla sisään ja sain yhteyden Äiti Maahan ja kuulette varmaankin, etteivät energiat olleet kovinkaan iloiset.

All the Illuminati References in Katy Perry's 'Dark Horse' Video ...

Mutta kun nämä nykyajan nuoret suorastaan palvovat näitä jenkkiläisiä poptähtiä, jotka ovat myyneet sielunsa paholaiselle noita miljoonaomaisuutta ja kuuluisuutta vastaan.

Satanism - Founders, Philosophies & Branches - HISTORY

Tuossa Saatanaa palvolvassa musiikkikulttuurissa ei ole juuri mitään pyhää ja siksi tämä kyseinen musiikkiteollisuus tuleekin tuhoutumaan vielä aikanaan.

Mutta tämä korona feikkipandemia, joka on pankkiirien tekosyy tuhota maailmantalous ja syyttää siitä vielä aivan väärää tahoa eli köyhiä.

Niin he aikovat tänä aikana keskittyä myös musiikkikulttuurin tuhoamiseen ja siksi laulaminen, nokkahuilun soitto jne. kieltoja nyt satelee kuin sieniä sateella.

Nämä ajat mm. turvaväleineen ja mitä älyttömine sääntöineen tuovat väkisinkin mieleen 1920-ajan, jolloin maailmalla ja mm. Amerikassa jazz-musiikin tanssimista piti harrastaa salassa ravintoloissa, jotka toimivat maan alla.

Nämä viihdeteollisuuden ylimmät mogulit yrittävät kieltää musiikin soittamisen vain koska, se on se aito itseilmaisun kanava. Varsinkin sellainen muusikko, joka soittaa oman itsensä äänellä, eli sielulla. Tällainen muusikko ei ole mikään ILLUMINATIN sellout ja vaikka hänkin saisi työstään sen pienen korvauksen, niin eivät he sitä tee mistään viinapalkasta tai rahasta.

Musiikkikulttuuri on sellainen asia, että sitä olisi nyt ihan myös suomalaistenkin muusikoiden uskallettava puolustaa ja sitä ei elvytetä millään turvaväleillä tai hengitysmaskeilla.

Vaan siihen tarvitaan nyt joukkovoimaa ja jos tässä nyt moni ammattimuusikko on jo pakotettu vaihtamaan alaa, tai toiset ovat jo tyytyneet niihin KELA:n työmarkkinatuki apurahoihin.

Niin avaimet kulttuurialan tulevaisuuteen ovat edelleen teillä.

Tähän lopusi haluaisin hieman lainata Saksalaisen teologi Martin Niemöllerin kuuluisaa runoa , niin muotoilin tuon hänen runonsa hieman uuteen uskoon mitä on nyt tekeillä musiikkikulttuurin tuhonnassa.

Ensin ne tulivat hakemaan nokkahuilut, enkä puhunut mitään, koska en ollut nokkahuilisti.
Sitten ne tulivat hakemaan kitarat, enkä puhunut mitään, koska en ollut kitaristi.
Sitten ne tulivat hakemaan pianot, enkä puhunut mitään, koska en ollut pianisti.
Sitten ne tulivat hakemaan trumpetit, enkä puhunut mitään, koska en ollut trumpetisti.
Sitten ne tulivat hakemaan bassot, enkä puhunut mitään, koska en ollut basisti.
Sitten ne tulivat kieltämään laulamisen, enkä puhunut mitään, koska en ollut laulaja.
Sitten ne tulivat hakemaan lyömäsoittimet pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut lyömäsoittaja.
Sitten ne tulivat hakemaan rumpusetit pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut rumpali.
Sitten ne tulivat hakemaan viulut pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut viulisti.
Sitten ne tulivat hakemaan patarummut pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut patarumpali.
Sitten ne tulivat hakemaan saksofonit pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut saksofonisti.
Sitten ne tulivat hakemaan tahtipuikot pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut kapellimestari.
Sitten ne tulivat hakemaan oboet pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut oboen soittaja.
Sitten ne tulivat hakemaan sellot pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut sellisti.
Sitten ne tulivat hakemaan kontrabassot pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut kontrabasisti.
Sitten ne tulivat hakemaan alttoviulut pois, enkä puhunut mitään, koska en ollut alttoviulisti.
Sitten ne tulivat hakemaan minut, eikä ollut enää ketään, joka olisi puhunut puolestani.