-
keskiviikko 3. lokakuuta 2018
Kaksi suomalaista huumekuriiria jäi kiinni Ranskassa yli 600 kg kokaiinilastin kanssa
Ranskassa jäi kiinni kaksi suomalaista huumekuriiria, jotka joutuivat poliisin pidättämiksi. Heidän ajoneuvostaan löytyi 653 kiloa kokaiinia, jotka oli kuskattu Tolouseen kylmäkuljetusajoneuvossa, jossa normaalisti kuskataan kaloja.
Pidätetyt Suomen kansalaiset ovat 53- ja 60-vuotias mieshenkilö ja vielä heidän rekisteröimä autonsa oli rekisteröity Hollantiin.
KRP:n rikoskomisario Christer Ahlgren kertoi eräälle Suomalaiselle iltapäivälehdelle, että kuinka tapaus on heillä tiedossa ja nyt kansainvälinen osasto hoitaa jo sitä.
50 paketin kokaiinilasti oli piilotettu kalalastin sekaan ja tämän kyydissä olleen yli 600 kilon kokaiinin potentiaalinen myyntiarvo katukaupassa on ranskalaismedian mukaan n. 20 miljoonaa euroa.
Ranskassa tehtiin edellinen suuri ja laaja kokaiinitakavarikko syyskuun puolivälissä Le Havren satamasta, jolloin sieltä löytyi 752 kilon kokaiinilasti. Ranskassa takavarikoitiin vielä viime vuonna ennätykselliset 17 tonnia huumausaineita.
Kokaiinikauppa maailmalla on pääasiassa Cocaine Import Agency (CIA) organisoimaa bisnestä
Jos tämä Ranskassa napattu huumelasti oli tulossa Suomeen, niin tuon kokoisia lasteja tänne tilaa vain Suomen kokaiinikaupan huipulla toimivat tekijät, jotka toimivat tuossa sarjassa jo sen luokan tekijöinä, ettei Suomen viranomaisetkaan puutu heidän kaupankäyntiinsä, jos nämä lastit tulevat vaikka Suomen rikkaimpien rahasukujen eliitin tilaamina Suomeen.
Huumekaupan kuviothan toimivat Suomessa kuten maailmalla, että jos vaikka kokaiiniliigaa pyörittää julkisuudessa median mukaan joku keskitason rikollinen, niin todellisuudessa se kokkelikuningas saattaakin olla joku hyvin tunnettu julkisuudenhenkilö, jolla on taas jotain aivan muunlaista yritystoimintaa, josta hänet tunnetaan julkisuudesta.
Tämäkin Ranskaan jäänyt yli 600 kilon huumelasti jäi nyt Ranskan poliisin haaviin, mutta odotas vaan hetki niin kyllä nämä aineet sieltä vielä päätyvät näiden samojen konnien käsiin, kunhan ensin lahjovat Ranskan viranomaiset siellä ja yllättäen tuota poliisin aiemmin takavarikoimaa kokkelia päätyy taas uudelleen matkalle.
Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA:n budjetista valtaosa tulee maailmanlaajuisesta huumekaupasta, jossa kokaiini on edelleen tätä ns. kalleinta tavaraa, koska gramma kokaiinia maksaa jo helposti sata euroa.
Eli jos joku tuolla vetää viivan päivässä, niin se tekee jo vuodessa yli 7000 euroa vuodessa.
Nyt olisi salapoliiseille hommia
Tämäkin kyseinen huumeiden salakuljetusvyyhti on siltä osalta hyvin mielenkiintoinen, että jos tuo kokaiinilasti olikin tulossa tuolta Suomeen, niin mikä osuus tämän suomalaisen kaloja kuskanneen kylmiöyrityksen osuus oli tässä kokaiinin salakuljetuksessa ?
Kun huumausainemaailmassa se muutenkin on hyvin yleistä, että siinä vaiheessa kun aineilla käytävä kauppa tuottaa jo liikaa miljoonia, niin siinä vaiheessa tätä rahaa aletaan pesemään mm. muulla yritystoiminnalla, jolla taas nämä huumekauppiaat yrittävät ylläpitää toista julkisuuskuvaa itsestään.
Totuus kun on se, että joku tällainen koko Suomen sisällä tunnetuin jonkun julkisen alan yrityskeisari onkin todellisuudessa kokaiinikeisari, joka on vaan tuolla toisella yritystoiminnallaan pitänyt yllä tuota vale-julkisivua itsestään.
Eilenkin kun liikuin aamupäivällä Helsingin rautatieaseman ohitse ja näin siellä parkkipaikalla mustan kalliin Ferrarin, niin ensimmäisen mieleen juolahti se että millähän huumerahalla tuokin auto oli ostettu.
Siinäkään ei tarvitse olla mikään ennustaja, että mistä päin maailmaa tuotetaan kokaiinia eniten maailmassa edelleen ?
Kolumbia oli ennen maailman suurin kokaiinin tuottaja, mutta nyt Perussa ollaan kiritty jo miltei ohi Kolumbian.
80-luvulla Yhdysvalloissa alkoi tämä laaja kokaiinin salakuljetus jenkkeihin ja eräskin porukka alkoi harrastamaan tätä salakuljetusta pienkoneilla ja ostivat vielä sitä varten oman yksityisen lentokentän.
Mutta koska myös ilmavalvonta USA:n huumeviraston koneilla pakottaa joskus joitain pienkoneita laskeutumaan alas, niin tästä syystä tämä eräskin porukka teki niin, että kun lasti oli ensin haettu Kolumbiasta, niin he harhautusmielessä ajoivatkin ensin keski-amerikkaan, josta taas lensivät takaisin kohti Floridaa.
Kokaiininsalakuljetus kuitenkin tehtiin näiden pienkoneiden avulla niin, että koneisiin asennettiin pieni luukku, josta tämä tavara sitten pudotettiin ennaltasovittuun kohtaan. Floridassa tämä kohta oli meressä, josta veneet kävivät noutamassa tavaran pois.
Mutta parilla ensimmäisellä kerralla lasti oli pakattu niin huonosti, että nämä Pablo Escobarin huumekartellin kokaiinintuottajat joutuivat ottamaan miljoonia takkiin näistä havereista, ennen kuin he Kolumbian päässä osasivat pakata kokaiinilastin tiiviisti, niin että se kestäisi myös vettä.
Yhdysvaltain hallinto on siinä mielessä varsin korni, ettävaikka siellä julistetaan koko ajan tätä globaalia sotaa huumeita vastaan, niin todellisuudessa se on vain sotaa näitä huumeiden freelance-kauppiaita vastaan.
Eli jos jossain päin alkaa ilmenemään itsenäistä huume-eliitin ulkopuolista huumeiden tuotantoa, niin silloin se on taas näiden huumekaupan päärikollisten tuloista pois.
Tottahan se on, että jos myös täällä Euroopassa alettaisiin tuottamaan kokaiinia ja siitä tehtäisiin vielä valtion tukemana sallittu kansallinen liiketoimintamuoto, niin silloinhan nämä CIA:n kokaiinibisnekset menisivät mönkään ja tämän valkoisen jauheen grammahinta putoaisi alas kuin Himasen palkka ja sitähän nämä rikolliset eivät tahdo.
Samoin kuin nämä samat maailmaneliitin roistot pitävät kullan hinnan korkealla, koska mm. tämä maailman rikkain Rothschildien pankkisuku on jemmannut kultaa niin paljon piiloon, että hinta pysyy korkealla. Heillä on kultaa hallussaa huhujen mukaan n. 500 000 kuutiometriä.
Lähde: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005850626.html
Tunnisteet:
armeija
,
CIA
,
huumeiden salakuljetus
,
kokaiinilasti
,
kokaiinin katukauppa
,
KRP
,
Pablo Escobar
,
Ranska
,
Rothschild suku
,
SUPO
,
Tolouse