http://www.nwohavaintojapromo.blogspot.com/2924450.html>

-

-

perjantai 14. marraskuuta 2014

Mitä olisi feminismi käänteisenä ilmiönä



Feminismi on kautta aikojen muovannut naisen asemaa koko maailmassa, kun mainosteollisuuden kautta nainen on esineellistetty ulkoisena seksiobjektina.


Kahvia myytiin joskus aikanaan tämänkaltaisella mainoksella. 



Nyt kun feminismin avulla naiset ovat saanee lisää valtaa, niin mitä jos näitä kahvipurkkeja alettaisiinkin mainostaa tämänkaltaisilla mainoskuvilla. Silloin feminismi käännetään toisinpäin ja miehestä tehdään julkisen henkisen alistamisen kohde myös mainosteollisuudessa.



Miesten tuoksuja myydään edelleen huippumallien alastomuudella. 



Mutta olisi varsin humoristista jos niitä alettaisiin myymään hieman toisenlaisilla mainoskuvilla.



Tästä koko aiheesta on tehty humoristinen video, jossa näytetään, että miltä maailma näyttäisi jos feministinen mainosteollisuus käännettäisiin toisinpäin.

Yllättäen tuota videota ei pysty katsomaan ilman rekisteröityä youtube-tiliä, kun se ei Youtuben mukaan sovi kaikille katsojille.


 

 

Feminismin teho on aina perustunut naisten aseman pönkittämiselle. Kun alunperin vielä 60-luvulla monessa perheessä tultiin toimeen ihan pelkästään perheenisän tuloilla, niin nainen piti huolta kodista kotiäitinä. Mutta kun tämä saatiin myöhemmin mainosteollisuuden johdosta rikki, niin naiset myytiin lopulta mukaan työelämän oravanpyörään. 

Sitten saatiin aikaan tämä globaali ilmiö, jossa ydinperheiden kestävyys heikennettiin, koska enää yhä vähemmällä perheenäidillä oli varaa jäädä kotiin pitämään huolta kodista. Kun molemmat vanhemmat saatiin houkuteltua mainosteollisuuden kautta kilpailemaan urasta, niin tämän suggestiivisen ura-hypnoosin teho on ollut niin suuri, että liian moni on kuvitellut sen todelliseksi. 



Alan Watts teki tuosta ilmiöstä aikanaan humoristisen animaation, jossa tämän kilpailuyhteiskunnan illuusio esitetään varsin hyvin. Jossa ollaan luotu keinotekoinen illuusio siitä, kuinka 1. Esikoulu
2. Peruskoulu
3. Ylä-aste
4. Lukio
5. Ammattikorkeakoulu Yliopisto johtaisi myöhemmin johonkin suurempaan menestykseen työelämässä. 

Lapset hypnotisoidaan jo peruskoulussa uskomaan tähän illuusioon, että kuinka tuo joku pomoksi asti ylenemisen jälkeen löytyisi joku suurempi palkinto jostain. Mutta tämä kaikki on puhdasta ihmismielen tuottamaa illuusiota. Se koko oravanpyörä on niin kauan todellinen, kuin sinun egosi antaa sille vallan uskoa siihen. 

Aivan samalla tavalla kuin ihmisten alitajuntaan uppoavat nämä lukuisat median sinne syöttämät valheet. Aivot toimivat yleisimmin tv:n katelun aikana alfa-taajuudella (8-12 Hz), jolloin tuon pelkopropagandan ohjelmointi ihmismieleen on parasta.

Mutta päivittäisessä normaalitilassa aivot toimivat beta-taajuudella (13-35 Hz), jolloin ihmisen mielenkiinto on kohdistunut arkipäiväisiin asioihin kuten työ, kotiaskareet jne.

Lähteet: http://www.heinola.org/~patato/HAARP14.html  

http://www.henrymakow.com/200202.html