http://www.nwohavaintojapromo.blogspot.com/2924450.html>

-

-

tiistai 12. elokuuta 2014

Malesian airlines 370 lennon kohtalo

Tämän vuoden maaliskuussa kadonneen malesialaisen lentoyhtiön (Malaysian Airlines) lento MH370 herätti jo lukuisia kysymyksiä ilmaan, silloin kun kyseinen lento katosi tutkasta jäljettömiin.


Mutta onneksi on internet ja nykyaikana lentojen tutkadata on julkisesti kaikille näkyvillä osoitteessa flightradar24.com


Muuan youtubessa Dahboo777 nimimerillä kanavaansa pitävä henkilö oli onnistunut nappaamaan MH370 lennon tutka-datan, ennen kuin se katosi internetistä.

Lennon MH370 tutka-data on erittäin mielenkiintoinen:



Kone tekee ilmassa tällaisen koukkausen oikalle päin.



Sitten MH370-lennon perään tulee mystinen sotilaskone.



Tämän jälkeen sotilaskone lentää aivan MH370-lennon takana.



Sitten Malaysian Airlinesin lento MH370 katoaa tutkasta kokonaan. 

Internettiin ilmestyi pian koneen katoamisen jälkeen IPHONE-puhelimesta lähetetty kuvaviesti, jonka koordinaatit osoittivat intian valtamerellä sijaitsevaan Diego Garciaan, joka on USA:n armeijan salainen sotilastukikohta.



Viestin lähettäjä oli MH370 lennon matkustajana ollut Phillip Wood.

Lähetetty viesti kokonaisuudessaan: "Minua pidetään vankina tuntemattomien sotilashenkilöiden toimesta. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun lentoni kaapattiin. Työskentelen IBM:lle ja onnistuin piilottamaan kännykkäni alushousuihini konekaappauksen aikana. Minut on eristetty muista matkustajista ja olen nyt pimeässä sellissä. Minun nimeni on Phillip Wood. Luulen, että olen tullut huumatuksi, koska en kykene ajattelemaan nyt selkeästi."

Uusimman sukupolven IPHONE-kännyköistä kun tuo ominaisuus löytyy, että kuvaviestiin tulee lähetyspaikan sijainti GPRS:n tarkasti näkyville. Niin että jos kerran Phillip Woodin viesti on aito ja hän onnistui huumattuna sellistään lähettämään tuon viestin eteenpäin. 

Tähän USA:n armeijan intian valtamerellä sijaitsevaan salaiseen sotilatukikohta Diego Garciaan liittyy ihan muutama vuosi sitten, eräs mielenkiintoinen tapaus, kun intian ja nigerian ilmavoimat pakottivat alas ukrainalle kuuluvan AN-124 koneen, jotka operoi USA:n ilmavoimat.

Koneiden kotikenttä on salaperäinen intian valtamerellä sijaitseva USA:n armeijan sotilastukikohta Diego Garcia.

Tuolloin tapaus sai alkunsa siitä, kun Kiinan  vapautusarmeija sai tiedon siitä, että USA:n armeijan operoivat ukrainalaiskoneet aikoivat levittää kiinan yläpuolelle biologisten aseiden aineosia.

Eräiden kiinalaislähteiden mukaan tuossa yritettiin massamurhata aasialaisväestöä ilmateitse leviävällä H1N1-viruksella.

Ensimmäinen kone kuitenkin pakotettiin alas Intian yllä. Kone oli muuttanut kutsukoodinsa siviilikoodista armeijan koodiksi juuri ennen, kuin se oli se oli saapumassa pakistanin ilmatilaan.

Raporttien mukaan Intian ja Nigerian tiedustelupalvelut kertoivat, että näissä koneissa oli aseistuksen lisäksi mm. tankkeja (koneen jätejärjestelmä, jonka vetoisuus on 45 000 kg). Putkien kautta voidaan sitten ajaa ilmakehään nanokokoisia hiukkasia "sumuna" (aerial-type mist).

Yhdysvallat kuitenkin raivostui tapauksesta niin paljon, että vaati Intialta ja Nigerialta koneiden välitöntä palauttamista ja Intia palautti koneen miehistöineen, mutta Nigerian kohdalla piti aina räjäyttää maassa yksi suurin kaasuputki, ennen kuin suostuivat palauttamaan koneen takaisin jenkeille.




Niin mikä sitten selittää sen, että lähes välittömästi tämän mediassakin noteeratun käänteen jälkeen, lukuisat internetin massadisinformaatiota debunkkaavat sivustot alkoivat kiireellä kiistämään tämän aitoutta ?

Eikö asiaa voisi vähän tutkia ensin ja tehdä sen jälkeen syvemmät johtopäätökset. Mutta mitä näistä lukuisista disinformaatiofoorumeista kuten metadebunk.org ,tiedetään se, että CIA:n, Pentagonin, NSA:n avustuksella budjetoituna näitä debunkkaajia kyllä rahoitetaan niin pitkälle, mitä valkoinen talo vaatii.

Mutta pentagonista käsin työskentelevä disinformaation ammattilainen turvautuu vaikka photosoppaukseen, jos on tarvis. 

Kuitenkin jos tähän Phillip Woodin tapaukseen vielä palataan, niin tälle valtavalle debunkkaukselle yleensä löytyy motiivi, kun seuraa mitä tässä vyyhdissä tapahtui seuraavaksi.



Phillip Woodin naisystävä Sarah Bajc antoi pian tämän tiedon jälkeen haastattelun mm. CNN:lle ja kertoi uskovansa siihen, että MH370 lennon perään tuli sotilaskone.

Kului vajaa 2 viikkoa, niin hän sai useita tappouhkauksia puhelimitse. 



Jos kerta näiden CIA-rahoitteisten debunkkaus sivujen mukaan Phillip Woodin tekstiviesti oli huuhaata ja hänen naisystävänsä kommentoi uskoneensa sotilaskoneen seuranneen tuota MH370 lentoa, niin millä motiivilla nuo tappouhkaukset sitten häntä kohtaan tulivat?

Uhkaukset tulivat samasta numerosta. Bajc kertoi, että uhkaukset tulivat pian sen jälkeen, kun hänen asunolleen oli murtauduttu n. 2-viikkoa MH370 lennon katoamisen jälkeen.

Lisäksi hän kertoi, että toisella kertaa hänen naapurinsa näki 2 henkilöä poistuvan hänen asunnoltaan. En yhtään ihmettele, ettenkö saa olla rauhassa täällä Pekingissä.

Hän sanoi, että puhelinuhkaukset loppuivat heti sen jälkeen, kun FBI agentti tarjoutui auttamaan häntä ja Woodin perhettä myös informoitiin asian suhteen.

Tutkasta kadonneella MH370 lennolla oli kaikenkaikkiaan 239 matkustajaa.



Mutta sitten kun mennään vieläkin syvemmälle tässä palapelissä, niin flighradarin mukaan tämä jälkimmäinen malesialaisen lentoyhtiön alasammuttu lento MH17 ei noussutkaan ilmaan.

Jos MH370 nousi ja MH17 ei, niin mikä kone tuolla Itä-Ukrainassa sitten ammuttiin alas?

Mutta vielä kun menään MH17 lennon turmapaikalta löytyvien koneenjäänteiden analysointiin, niin homma alkaa haisemaan pahemman kerran.



Itä-Ukrainassa SU-25 hävittäjällä ukrainan armeijan pudottama MH17 lento, oli kone jonka rekisteri oli 9M-MRD.

Koneessa oli sivulla malesian lipun alla kaksi ikkunaa, kuten kuvasta näkyy.



Ikkunoiden vertikaalinen suhde tuon ylläolevan malesian lipun kanssa on tällainen.



No nyt sitten mennään tähän jo aiemmin tänä vuonna kadonneeseen lentoon MH370, jonka käyttämä suihkukone rekisterinumero 9M-MDR.

Siinä ikkunat olivat vertikaalisesti eri kohdassa, kuin mitä MH17 lennolla käytetyssä suihkukoneessa.



Miten on sitten mahdollista, että Itä-Ukrainan MH17 lennon putoamispaikalta löydetyistä malesialaiskoneen jäänteet osoittavat jotain aivan toista. Sillä ikkunoiden vertikaalinen mittasuhde ei täsmää ja tämän kyllä näkee kyllä jokainen, jolla on silmät päässä. 

Itä-Ukrainaan 30 mm lentokonetykillä SU-25 hävittäjällä pudotetun suihkukoneen palaset täsmäävät tämän vuoden maaliskuussa kadonneen MH370-lennon koneen osiin.

Mitä sitten kaikenkaikkiaan mahtoi tapahtua:

1. Lento MH370 kaapattiin intian valtameren yllä ja USA:n armeijan hävittäjät pakottivat sen kytkemään ensin pois itsensä tutkasta, jonka jälkeen pakottivat sen laskeutumaan intian valtamerellä sijaitsevaan USA:n armeijan Diego Garcian sotilastukikohtaan.

2. Matkustajat vietiin pimeisiin selleihin sotilashenkilöiden toimesta ja heidät myös huumattiin samalla, jotta kaapatun koneen matkustajien reaktiokyky heikkenisi.

3. Matkustajien seasta eroteltiin Austinilaisen Freescale Semiconductor yhtiölle työskennelleet henkilöt, jotka olivat mukana salaisen elektronisen sodankäynnin mullistavan keksinnön takana, jonka yhtiö julkisti vain muutama päivä ennen kohtalokasta MH370-lentoa.

Yhtiön työntekijät olivat MH370 lennon kaappauksen päämotiivi ja syy siinä, että nämä n. parikymmentä Austinilaisyhtiölle työskentelevää henkilöä olivat myös tämän elektroniseen sodankäyntiin liittyvän huippusalaisen patentinhaltijoita. Mutta usein ongelmaksi koituu se, että jos patentinhaltija ei suostukaan antamaan patenttiaan mm. USA:n armeijan tai NATO:n haltuun. Niin tällaiset elementit johtavat miltei usein siihen, että yhtiön työntekijät sattumat sitten katoamaan hämärissä olosuhteissa, kuten MH370 lennon kohdalla kävi.

4. Lennon MH370 matkustajat pidetään huumattuna selleissään ja annetaan kuolla sinne.

5. Heinäkuussa sitten selleihin kuolleet matkustajat lastataan takaisin MH370-lennolle kuuluneeseen matkustajakoneeseen ja lennetään se ilman tutkanäkyvyyttä hollannin Schipholin kansainväliselle lentokentälle, josta se nousee ilmaan 17. heinäkuuta väärillä tunnuksilla esiintyen lentona MH17.

Itä-Ukrainan kapinallisjohtaja Igor Girkin ilmoitti julkisuuteen juuri malesialaiskonen alasampumisen jälkeen, että turmapaikalta löydetyt ruumiit olivat jo valmiiksi mätänemistilassa ja verettömiä. 

Hänen lausuntonta perustuivat koneen turmapaikalla tehtyihin silminnäkijähavantoihin. 


Mutta jos kerta Flighradarin mukaan kuitenkaan virallinen lento MH17 ei noussut ollenkaan ilmaan, vaan oli peruutettu. 

Joten nyt onkin sitten suuri mysteeri, että missä nämä lennon MH17 matkustajat ovat, jos MH370 lennon jo kuolleet matkustajat dumpattiin alasampumalla kone Itä-Ukrainaan ?

Että kaiken logiikan ja arvailun perusteella tämähän melkein meinaisi sitä, että vielä kolmaskin malesian airlinesin kone tullaan ampumaan alas tai kaappaamaan, tai kadottamaan tutkasta vielä joku päivä.