tiistai 17. marraskuuta 2015

Bataclan teatterin ruumiit raahattiin teatteriin lattialle uudelleen


Pariisin iskuissa verisin joukkomurha tapahtui Bataclan teatterissa, jossa tilanteen väitettiin eskaloituneen panttivankidraamaksi asti. 

Nyt kuitenkin internetissä muutamilla sivuilla on hieman ristiriitaista tietoa siitä, että miten tapahtumat oikein siellä etenivät. 


Jim Stone niminen henkilö väittää, että eräs paikalla ollut Meksikolainen tyttö Nohemi Gonzalez oli soittanut vanhemmilleen ja kertonut olevansa kunnossa. Lähdettä ei vielä olla pystytty täysin varmistamaan. 

No jos tämä tieto nyt oletetusti pitäisi paikkansa, niin tuo hyvin raaka valokuva Bataclanin teatterin lattialta, jossa makaa lukuisia teloitettuja ruumiita. Verijäljet viittavat suoraan siihen, että heidät on raahattu sinne uudelleen. Sillä ei yleensä kuollut ruumis enää itsestään raahaudu minnekään. Olettaen vielä sen, että kyllä noilla teatterissa olleilla teloittajilla oli sen verran patruunoita mukana, että tuskin siinä kukaan noista teloitetuista enää ryöminyt sen jälkeen kun oli tullut Kalashnikovista reikä päähän. 

Virallinen media ei ole vieläkään suostunut kertomaan, että missä kohtaa tuolla teatterilla näitä panttivankeja ammuttiin. Tekniset yksityiskohdat ovat pimennossa, koska poliisi suorittaa siellä omaa teknistä tutkintaa ja ei esitutkinnallisista syistä suostu niistä julkisuuteen mitään erinäisempää kertomaan. 

Jim Stonen lähteen mukaan tämän Meksikolaisnaisen tapauksesta kertoi ensin eräs Meksikolainen tiedotusväline.



Jim Stone väittää itse olevansa Freelance toimittaja ja hänen sivuilleen voi tehdä PayPal lahjoituksia. 

Tuosta Gonzalezin tapauksesta on hyvin vaikea sanoa, että pitääkö se paikkansa, koska Stone ei ole sille laittanut mitään lähdettä. Jos hän vetoaa tuossa artikkelissaan, että lähde on Meksikon media, niin miksi hän ei ole voinut laittaa siihen erillistä linkkiä ? 

Ainoa merkille pantava huomio minkä Stone on onnistunut tekemään on juuri tuo, että noista lattialla olevista verijäljistä huomaa selvästi, että ennalta tapetut ruumiit on raahattu jälkeen päin tuonne teatterin lattialle. 



Mediahan väitti, että ne ensimmäiset ihmiset lahdattiin tuonne konserttialueelle samantien. Onhan netissä tämä paikalla olleen fanin kuvaama konserttivideo, josta kuulee kuinka rynnäkkökiväärin kuuloinen ääni keskeyttää konsertin ja kitaristi pakenee ensimmäisenä lavasta. 




Poliisin erikoisjoukkojen rynnäköstäkin löytyy videota netistä ja noista teatterin kahvilan puolelta tulevista laukauksista huomaa, että kuinka ne osuvat teatterin ulkopuolella olevaan autoon ja ottavat kipinää. Joten näin voidaan ainakin poissulkea se, etteivät ne olleet paukkupatruunoita. 

Toinen merkillepantava huomio on vielä se, kuinka YLE:n eilisessä jutussa mainittiin se, että kuinka nämä teatterin sisällä olevat "teloittajat" toimivat robottimaisesti.


Kaikki joukkomurhiin tai koulusurmiin liittyvät tapaukset, joissa tekijä toimii "robottimaisesti" viittaa suoraan MK ULTRA tyypiseen traumapohjaisella mielentraumatisoinnilla synnytettyyn kaksoispersoonaan, jolle tuo ns. Mantsurian Kandidaatti on ohjelmoitu ja epäilemättä CIA sekä Mossad kouluttaa tällä tekniikalla myös Isis miehiä.

Kyllä varmasti kuka tahansa MK ULTRA hypnotisoitu ääri-islamisti on valmis räjäyttämään itsensä räjähdevyöllä, jos hänelle on onnistuttu ohjelmoimaan tuo kaksoisaltteri. Aivan samalla tavalla kuin Suomessa nämä kaksi kouluampujaa saatiin toteuttamaan tuo joukkomurha omissa koululaitoksissaan.


MK ULTRA:ssa on vielä monenlaisia keinoja aktivoida altteri ja vanhin on puhelinsoitto ja koodi/triggerisana. Tätä epäilemättä käytetään edelleen.
Sitten tämä ns. "nukkuva terroristisolu" koostuu näistä MK ULTRA -ohjelmaan mukaan valituista ja koulutetuista Isis taistelijoista. Mutta heidän operatiivisena johtajana toimii taas läntisten tiedustelupalveuiden, kuten Mossadin, CIA:n, Iso-Britannian SAS:n, Mi5:n tai Mi6:n ns. mustien operatioiden soluttautujia. Heidän keinonsa on lopulta varmistaa, että nämä Natonkin sponsoroimat valtionterroriteot onnistutaan lopulta toteuttamaan aikataulussaan.