sunnuntai 18. lokakuuta 2020

HUS alkoi ohjeistamaan torvisoittokuntia - Puhallinsoittimista luovuttava


Teksti: Teemu Vehkala

Piti melkein kaksi kertaa hieroa silmiä, kun luki päivän sunnuntain Hesaria, jossa oli juttu uusista koronasuosituksista ja siitä, että Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri on nyt antanut suosituksen amatööriorkestereille, että heidän tulee harkita luopuvansa puhallinsoittimista.

Miten voi HUS:lla olla tällainen musiikin ylijohtajan rajaton valta, kun tuskin siellä HUS:n hallituksessa kukaan on edes käynyt Sibelius-Akatemiaa.  

Mutta tässä ei nyt ole kysymys mistään viruksesta suojautumisesta, vaan ihan puhtaasti elävän musiikin kulttuurintuhonnasta, jonka avaimet on annettu nyt Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirille (HUS) käteen.

Nyt esim. Helsingin Käpylän Karjatalolla harjoituksiaan pitävä puhallinorkesteri laittoi toimintansa jäihin viime perjantaina ja heidän kapellimestari Heino Koistinen sanoo asian olleen pakon sanelema päätös.



Somessa eräs klassisen musiikin piireissä kansainvälisestikin tunnettu kapellimestari otti kantaa tähän aiheeseen ja sanoi, että Pariisissa mm. puhallinsoittajat joutuvat käyttämään soittaessaan kasvomaskia ja soiton etäisyys on muusikoiden välillä vähintään 1,5 metriä.


Miksi kulttuurin tuhonnan kohteena on juuri Elävä Musiikki ? 

Tiedän muusikkona ja multi-instrumentalistina täysin tämän, että miksi juuri tämän musiikki kulttuurin kohteena on täysin juuri Elävä Musiikki.

No asia johtuu siitä, että koska Elävä Musiikki on soitettu yleensä oikeilla soittimilla ja mitä parempia sekä taitavampia, että lahjakkaampia soittajia siinä on pelissä, niin tämä nostaa konserttien lomassa henkistä värähtelytasoa.

Esimerkiksi sinfoniaorkesterien tuottama värähtely on hyvin korkeaa, koska siellä pelataan akustisilla jousisoittimilla.

Mutta taas esimerkiksi raskas hevibändi taas tuottaa raskasta värähtelyä ja ihan tuhoaa kaiken elävän organismin ympärillään, jolloin myös luonto tuhoutuu sellaisen melusaasteen aikaansaannoksesta.

Nämä hyvin vaikutusvaltaiset kulttuurielitistitahot kuten Rockefeller Foundation säätiöineen on niin suuresti kartalla tässä musiikkikulttuurinkin tuhonnassa, että he ovat hyvin taitavasti jokainen sukupolvi saaneet aivopestyä jokaisen sukupolven nuorisolle näitä eri musiikkityylejä, joiden tarkoituksena on vain aivopestä kyseisten ajankuvan nuoriso, jotta heistä tehdään myös tulevinakin sukupolvina tyhmiä.


Esimerkiksi Lady Gaga on lähes täysin CIA:n Mk-Ultra aivopesun kohde ja uhri.

Se ei siis ole lainkaan sattumaa, että Gagan musiikki muistuttaa musiikillista oksennusta, jossa on aina sama kolmisointukierto ja jos näitä kappaleita kuuntelee, niin sieltä kyllä kuulee sen, että melkein jokainen hänen ralli on sävelletty vähintäänkin väsyneesti kokaiinipäissään josain Los Angelesilaisessa hotellihuoneessa songwriting sessiossa.

Mutta jos vielä paljastaisin yhden tuon alan yleisen salaisuuden, niin se on se, että mitä yleisimmin näiden Lady Gagankin kappaleiden oikeat säveltäjät saattavat kävellä vaikka Helsingin kaduilla anonyymeinä ja heille on saattanut joku huipputuottaja tarjota muutamaa tuhatta dollaria sitä vastaan, että nämä huipputuottajat sitten saavat oman nimensä tuohon biisiin. Tämä on tuota populaarimusiikkiulttuurin vallankäyttöä, jossa tuo huipputuottajien nimihuoraus on alalla hyvin tunnettu perussääntö. 


Populaarimusiikkikulttuurin muokkaus on CIA:n projekti

Mutta tätä harvat tietää, että tämä populaarimusiikkikulttuurin harmonian köyhdyttäminen vuosi vuodelta sekä muokkaus on koko ajan ollut CIA:n ajama projekti, johon Iso-Britannian osalta liittyy vahvasti mm. Tavistock Instituutti.

Ex Mi6 agentti John Coleman paljasti mm. että kuinka The Beatles yhtye oli Tavistock Instituutin luomus.