torstai 6. elokuuta 2015

MH370 ja MH17 olivat osa operaatio Northwoodia

Malesialaislentoyhtiön koneiden lennot MH370 ja MH17 olivat osa jo vuonna 1962 Yhdysvalloissa suunniteltua operaatio Northwoodia. Se oli salainen CIA:n suunnittelema operaatio, jossa alunperin oli tarkoitus ampua yhdysvaltalainen matkustajakone alas Kuuban yllä. 

 Kuvassa näkyy salaisen Northwood operaation dokumentti sivu 9. 

"Lentokoneeseen voidaan maalata samat rekisteritunnukset kuin toiseenkin."

Operaatio oli sama joka toteutettiin MH370 koneen osalta. Koska se lennätettiin ensin Diego Garcian sotilastukikohtaan ja tyhjennettiin siellä ihmisistä. Jonka jälkeen siihen maalattiin MH17 koneen rekisteritunnukset. 



Mail Onlinen jutun mukaan väitetty lento MH-17 koneessa oli kyljessä numero 9M-MRD, joka satuttiin vielä valokuvaamaan matkustajan toimesta ennen koneeseen nousua. Kuitenkin läheisemmästä valokuvan tarkastelusta käy ilmi, että on mahdotonta että kyseessä on ollut sama kone. Koska tuossa valokuvan koneessa on eri rekisterinumero 9M-MRC.



Tämä valokuva on napattu matkustajan toimesta ennen MH17 lennolle nousua ja koneessa näkyy väärä rekisterinumero. alkuperäisen MH17 koneen rekisterinumero on 9M-MRD.



Valokuvan otti Hollantilainen mies nimeltä Cor Pan, joka näkyy kuvassa.  



Miehen ottamasta valokuvasta näkyy, kuinka koneen rekisterinumero on väärä. Ukrainassa alasamutun koneen rekisterinumero oli kirjaimilla RD. Mutta tässä se olikin RC.

Mies oli vielä vitsaillut ennen koneen nousua sosiaalisessa mediassa, että tulisiko kone katoamaan.

Ukrainaan alasammutun koneen hollantilaisista ruumiista vain seitsemän on tunnistettu ja Cor Pan ei ole yksikään heistä. Hänen serkkunsa kuitenkin epäilee, että sekä Cor, että hänen tyttöystävänsä Seeltje Tol ovat molemmat kuolleet MH17 lennolla.



Itä-Ukrainassa alasammutussa suihkumatkustajakoneessa, jonka väitettiin olevan MH17 oli tämännäköiset ikkunarivit. Jos vielä tehdään graafinen poikkileikkaus, niin nähdään että malesian lipun sininen osa osuu miltei täysin samalle riville 2 ikkunan kanssa.




Maaliskuussa 2014 kadonneessa Malesialaiskoneessa taas ei tämän malesian lipun alle mahdu 2 ikkunaa. 



Sitten kun vielä otamme tähän tämän valokuvan, joka on Itä-Ukrainaan heinäkuussa 2014 alasammuttu matkustajakone. Niin huomaamme, ettei siihen kylkeen maalatun lipun alla ole kahta lentokoneen ikkunaa. Joten näin ollen tämä todistaa suoraan sen, että meille on valehdeltu, eikä kyseessä ole aito MH17 lennon kone.

Koneeseen oli kuitenkin maalattu joitain lisäyksiä, mutta ikkunoita ei ehditty vaihtaa, joten tässä suhteessa CIA astui jo omaan paskaansa. Koska eihän mikään tällainen USA:n hallinnon ja tiedustelupalveluiden suorittama operaatio ole täydellinen. Sillä aina ne vuotavat ulospäin ja kusevat, koska aina löytyy niitä ihmisiä, jotka kykenevät aitoon kriittiseen ajatteluun. Toiset taas eivät kykene siihen ja vierailevat mielummin joillain Metabunk.org sivustoilla, joinne yritetään teilata kaikki kriittinen tutkimus mm. 9/11 terrori-iskuista sekä näistäkin MH370 ja MH17 onnettomuuksista.

Nyt sitten viimeisimpänä valeuutisena kerrottiin maailmalla, että kuinka Réunionin saarelta on löytynyt MH370 koneen siiven osa. 

Kyllähän se siiven osa löytyi varmasti jo Itä-Ukrainaan heinäkuussa 2014 alasammutusta koneesta. Joten jos MH17 lento olikin MH370 lennolla käytetty kone. Niin nyt uutistoimistot syöttävät jälleen uutta pajunköyttä, että kuinka MH370 lento olisi syöksynyt välimereen. 



Yksi merkille pantava havainto myös MH370 lennosta on se, että jos vielä 11. syyskuuta 2001 CIA sekä FBI turvautuivat käsikirjoitettuun versioon. Missä 19 miehen terroristijoukko esiteltiin 9/11 terrori-iskujen pääepäiltynä hurjana joukkona, jota FBI seurasi tiiviisti useita viikkoja ennen H-hetkeä. Muttei pystynyt pysäyttämään ainuttakaan. 

Tällä kerralla kun kyse ei edelleenkään ollut terrori-iskusta, vaan NATO:n sekä CIA:n suorittamasta konekaappauksesta. Sillä konehan pakotettiin laskeutumaan Intian valtamerellä sijaitsevan USA:n sotilastukikohtaan Diego Garciaan. Tämä kaikki tehtiin vain sen takia, koska koneessa oli Teksasilaisen puolijohdevalmistajan patentinhaltijoita, joiden yhtiö oli vain muutama päivä aiemmin lanseerannut elekromagneettisiin pulssiaseisiin sekä sotilastutkalaitteen, joilla he uskoivat mullistavansa koko elektronisen sodankäynnin. Lennolla olleet patentinhaltijat olivat lähes kaikki aasialaisia. Mutta sattumoisin kyseisen Freescale Semiconductor yhtiön osakkeenomistaja on itse herra Jacob de Rothschild.



Jacob de Rothschildilla oli jopa tekemistä Pariisissa tämän vuoden alussa järjestetyn Charlie Hebdon ampumavälikohtauksen kanssa. Koska mies oli ostanut koko satiirilehden itselleen edellisvuona. 



Baron Edouard de Rothschild yritti vielä estää kauppaa toteutumasta, koska taisi jo tietää mihin Jacob sillä pyrki. Eli kostamaan Charlie Hebdon toimitukselle massamurhaamalla sen pilapiirtäjiä. Lehti kun oli aiemmin pilapiirtänyt pilapiirroksia juutalaisista.  

Charlie Hebdon isku toteutettiin 7.1.2015, jolloin tod. Mossadin aseistetut miehet hyökkäsivät ranskalaisen Charlie Hebdon toimitukseen ja surmasivat siellä 12 ihmistä, mukaanlukien yhden henkivartijan sekä talonmiehen.

Tekijöiksi ilmoitettiin kuitenkin kaksi täysin ulkopuolista veljestä, joiden naamat julkistettiin hyvin pian ampumavälikohtauksen jälkeen. 


View on YouTube


Hyökkääjät kuitenkin käyttivät paukkupatruunoita kun lavastettiin arabitaustaisen poliisin kuolema. Tästä on edelleen internetissä olemassa hidastettu ja sensuroimaton video.



Hyvin pian vielä Charlie Hebdon tapausta tutkinut poliisijohtaja Helric Fredou löydettiin ammuttuna toimistoltaan.  Tapaus julistettiin välittömästi itsemurhaksi. Hän ei ehtinyt toimittaa esitutkintaa valmiiksi. Fredoun omaisilta evättiin vielä pääsy nähdä kuolinsyytutkinnan tulokset. Olipas pätevä syy salata se jos kerran tapauksessa oli itsemurha.   



Kaikki nämä edellämainitut tapaukset menevät ns. false-flag valtionterrorin lokeroon. Sanat "False-Flag" on englantia ja tarkoittaa väärää lippua. Sillä tarkoitetaan sitä, että terrori-isku tehdään ns. väärän lipun alla. Eli syyllinen on aina eri joka sen oikeasti toteuttaa. 

MH370 kaappasivat NATO - Syyllisiä ei kerrottu mediassa

MH17 ampui alas Ukrainan ilmavoimat - Mediassa syytettiin ensimmäisenä Venäjää. Mutta jälkeenpäin Itä-Ukrainan separatisteja.

Charlie Hebdon iskun takana oli toimeksiantaja Israelista sekä Mossadin ammattitappajat - Mediassa syyllisiksi esitettiin täysin toinen veljeskaksikko.

Kaiken tämän CIA:n sekä Mossadin harjoittaman valtionterrorin tarkoituksena on pitää ihmiset pelossa, koska pelko on paras keino hallita suuria ihmismassoja. Silloin valtaväestö ei enää kykene ajattelemaan itsenäisesti jne. Kaikki tämä psykologinen sodankäynti on osa USA:n armeijan sekä CIA:n operaatioita. Illuminatiksi itseään kustuva eliitti kun pelkää muuten menettävänsä otteen koko tästä tämän planeetan tyrannimaisesta vallastaan. Mutta jos totta puhutaan niin he tulevat menettämään kaiken valtansa ja kaikki heidän harhaiset kuvitelmat jostain suuresta ja fasistisesta uudesta maailmanjärjestyksestä ei tule koskaan toteutumaan. 

Kuudenteen säteen eli materian pimeiden voimien vaikutus jää taka-alalle n. 2025 vuonna. Mutta vielä sitä ennen pimeyden henkivallat sekä nämä täälläkin vaikuttavat paholaisen kätyrit vielä yrittävät viimeistä oikein suurta pamausta. Oli se sitten maailmansota tai mitä muuta tahansa. Mutta toteutuuko se riippuu kaikki meistä, koska jokainen yksittäinen ajatus vaikuttaa tämän planeetan tulevaisuuteen enemmän kuin arvaattekaan. Ilmankos sitten koko tämän pallon uutistoimistot ovat näiden rikollisten psykopaattien käsissä. Jotta he pystyisivät manipuloimaan maailman ihmisten tietoisuutta valheilla ja pitämään heidät pelottelemalla kurissa. Totuus on kuitenkin se, että sinulla on valta ei heillä. Se täytyy vain ensin tajuta ja sisäistää, jonka jälkeen kollektiivisesta unitilasta pääsee ulos. Sitä tämä "tieto lisää tuskaaa, mutta totuus tekee teidät vapaiksi" oikeasti tarkoittaa. 


Lähteet: http://www.ibtimes.com/malaysia-airlines-flight-mh17-passenger-took-photo-doomed-jet-posts-image-boeing-777-1631696

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2696555/Malaysia-Airlines-MH17-passenger-Cor-Pan-joked-plane-disappearing.html 

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2014/08/malesian-airlines-370-lennon-kohtalo.html 

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/01/jacob-de-rothschild-osti-charlie-hebdon.html 


http://www.veteranstoday.com/2015/01/26/fredou/