perjantai 25. heinäkuuta 2014

Swissairin lento 111 & Malesian airlinesin lento MH17 punainen lanka


2. syyskuuta vuonna 1998 sveitsiläisen lentoyhtiö Swissairin lento 111 syöksyi atlantin valtamereen Kanadan, Nova Scotiassa, jossa 229 ihmistä saivat surmansa.  

Kone (McDonnell Douglas MD-11) lähti matkaan New Yorkin JFK:n lentokentältä ja oli matkalla Geneveen.



Yksi tuolla lennolla mukana olleista oli maailman terveysjärjestö WHO:ssa myös vaikuttanut johtavimpiin virustutkijoihin kuulunut Jonathan Mann.  

Kyseisellä lennolla kuoli myös useita World Intellectual Property Organization (WIPO) työntekijöitä. 

Samalle tuhoisalle lennolle 111 oli myös määrä tulla erään toisenkin AIDS-tutkijoiden kolleegan, mutta hän kuolikin myöhemmin Kenian suurlähetystön pommi-iskussa vuonna 1998.



TWA:n lennolla 800 kuoli silloinen yhdysvaltain kauppaministeri Ron Brown vuonna 1996. Hänellä taas oli yhteyksiä erääseen algerialaiseen liikemieheen Mohammed Ferratiin, joka taas vältti lennon 111 vain viime hetkillä.  

TWA:n lento 800 lähti New Yorkista, JFK:n lentokentältä 17. heinäkuuta 1996 ja oli matkalla Roomaan. 



Kone (Boeing 737) putosi vähän jälkeen nousunsa New Yorkin, Long Island saaren lähettyville ja kaikki koneessa olleet 230 ihmistä saivat surmansa.




Vasta yli 17 vuotta tapahtuneesta vuonna 2013 yhdysvaltain viranomaiset julkistivat ennen salaiseksi luokiteltuja silminnäkijäraportteja, että ohjus olisi pudottanut TWA:n lennon 800.  

Tämän vihjeen kertoi joku tuntemattomana pysynyt sisäpiiriläinen, jolla oli salaisia tietoja kyseiseen lentoon liittyneistä asiakirjoista.

FBI alkoi kiinnostua TWA lennon 800 kohtalosta, kun kuuli tämän Mohammed Ferretin välttäneen viimetingassa tuon tuhoisan swissairin 111-lennon.

Tuolla TWA:n lennolla 800 kuollut yhdysvaltain kauppaministeri Bown oli myös World Intellectual Property Organization (WIPO) neuvottelija eräässä globaaliin kaupankäyntiin liittyneessä GATT-sopimuksessa, joten nyt alkaakin mennä sitten mielenkiintoiseksi. 

Brownin työ liittyi patentteihin, jotka liittyivät joihinkin biologisen sodankäynnin viruksiin ja tarkemmin patentti no. WO 9208784  "human t-lymphotropic virus tyyppi 2", joka on valmistettu panamalaisten intiaanien soluista.

Internetissä on myös nettisivusto osoitteessa: http://www.umsl.edu/~skthoma , jossa kerrotaan sellaista, että lennon 111 turmapaikalla oleskelua rajoitettiin kuulemma sen takia, että siellä oli AIDS-virusta sisältäviä verinäytepaketteja (blood serum). 

Nyt vaan kun sitten liitetään tämä tuhoisa swissairin lento 111 tähän tuoreeseen Itä-Ukrainassa alasammuttuun lento MH17 tapaukseen, niin homma menee vieläkin hämärämmäksi. Sillä eräs japanilainen biologisen sodankäynnin asiantuntija Yoichi Shimatsu kirjoitti rense.com sivustolle pian MH17-lennon tapaturman jälkeen.

Hänen mukaansa tämän MH17-lennon koneessa oli kyydissä lukuisia AIDS-virusta sisältäneitä verinäytepaketteja (blood serum).

Shimatsun mukaan tämän malaysian airlines lennon MH17 tavaratila oli täynnä ruumiita.

Hän huomauttaa myös sen, kuinka koneen kyydissä oli lukuisia WHO:n korkean tason johdon henkilöstöä, jotka työskentelivät aasiaa vastaan suunnatun biologisen sodankäynnin salaisissa ohjelmissa.

Hollannissa kuin vielä toimii pahamainen bioaseiden laboratorio, jota hallitsee Ron Fouchier. Se sijaitsee Erasmuksen lääketieteellisen yliopiston yhteydessä Rotterdamissa.

Shimatsun mukaan myös vuonna 1992 hollantilaisen El Al matkustajakoneen turma liittyi myös biologisen sodankäynnin hämäryyksiin. 

Kone syöksyi tuolloin asuintaloon noustuaan tuolta samalta Schipholin lentokentältä ilmaan, mistä myös tämä Itä-Ukrainassa räjäytetty ja alasammuttu lento MH17 lähti liikkeelle. Turman jälkeen paljastui hollannin ja israelin välinen yhteistyö biologisten aseiden kehittämisessä.